Համընդհանուր հարցում սեբաստացի կրթական բաց հավաքում

Այս մասին խոսելը մեզ համար շատ կարևոր է, իմ սիրելի համակուրսեցիների՛ ինչպես նաև դասավանդողների համար,քանի որ հարցը վերաբերվում է մեր Տիար Բլեյանին։Մեր բոլոր քոլեջը անչափ երախտապարտ է նրան,մեր բոլոր ոլորտներում՛ քոլեջի ներսում դրական և բարի արմատական փոփոխություններ կատարելու համար։Քանի որ հենց Տիար Բլեյանի շնորհիվ է, որ մեր քոլեջը իր ամենինչով տարբերվում է մյուսներց, և Երևանում իր յուրօրինակ տեղն ու դերն ունի։Ճիշտ է՛ Տիար Բլեյանի ծննդյան տարեդարձը մենք տոնեցինք,բայց դա էլ մեզ ոչ վոքիս չի խանգարում առաջնորդվել դեպի առաջ մեր սիրելի դասախոսների և ղեկավարների հետ միասին, և մենք պայքարելու ենք որպեսզի պարոն Բլեյանը միշտ մնա մեր կողքին։Հանձինս ես գիտեմ, որ բացի նրանից ոչվոք չի կարողանալու մեր քոլեջը առաջ տանել և լուսեղ միջավայր ստեղծել մեզ համար։Ես բոլորի հետ մեկտեղ ջանք եմ գօրծադրել և ահա ունեմ արդյունք՛ իմ երեք instagram-յան էջերով տարածել եմ,նաև viber-ով և messenger-ով, որոնցով քվյարկել են 30 անձ։Նաև հարևանների տուն եմ այցելել և տեղեկացրել, պատմել այդ ամենի մասին։ Հանրաքվեյի մասնակիցները եղել են իմ ընկերները,ընտանիքի անդամները և հարազատները․

1-Արթուր Սահակյան

2-Գագիկ Կարապետյան

3-Ցողետա Գրիգորյան

4-Զառա Սայադյան

5-Դավիդ Բաբայան

6-Աննա Քեֆոյան

7-Մոնիկա Ավետսյան

8-Վլադիկ Զարգարյան

9-Մերի Ստեփանյան

10-Սյուզաննա Զաքարյան

11-Լիլիթ Խնկոյան

12-Անահիտ Հարոյան

13-Պավլինա Հակոբյան

14-Արգիշտի Մելիքյան

15-Անտոնյան Հրաչյա

16-Մարիամ Սարգսյան

17-Րաֆո Եգանյան

18-Սուրեն Վարդանյան

19-Գառնիկ Գևորգյան

20-Անուշ Արզումանյան

21-Սեդա Համբարձումյան

22-Լիանա Խառատյան

23-Մելինե Համբարձումյան

24-Մարիետա Միկիտյան

25-Խնկոյան Վարդան

26-Տիգրան Սահակյան

27-Վովա Հովաննիսյան

28-Հասմիկ Հայրապետյան

29-Արսեն Հովակիմյան

30-Շողեր Եգորյան։

Добавить комментарий