Կենսաբանության ամփոփիչ հաշվետվություն

Կենսաբանությունը որպես գիտություն՝ շատ ծավալուն և հիասքանչ առարկա է։ Այս կիսամյակի ընդացքում մենք ուսումնասիրեցինք տարբեր համակարգեր, ոչ մի դաս ինձ համար ձանձրալի չի անցել՝ ես բոլոն էլ սիրել և սովորել եմ։ Կատարածս աշխատանքների հղումը՝ այստեղ։

Այս ընդացքում ինձ համար ամենահարազատ դասերը եղան՝

Բջջի մասերի, օրգանոիդների կառուցվածքն ու ֆունկցիաները,
Բջջի մասերի և օրգանոիդների կառուցվածքի և ֆունկցիաների փոխադարձ կապը,
Բջջաթաղանթ, ժամանակակից պատկերացումները կենսաբանական մեմբրանների
կառուցվածքի և ֆունկցիաների մասին։

Ինչու՞ հենց այս դասերը, քանի որ մենք ինքներս ոտքից գլուխ կազմված ենք միլիոնավոր բջիջներից, և անհնար կլինի քեզ վերաբերվող հարցերին չմոտենալ և չուսումնասիրել։ Չնայած դրան բոլոր դասերն էլ ունեն իրենց նշանակություններն ու կարևորությունները։ Ամենակարվոր և հետաքրքիր դասերը որոնք յուրացնել ամբողջությամբ կարողացա, միշտ վառ կպահեմ իմ հիշողության պանակներում և սովորածս կգործածեմ անհրաժեշտ դեպքերում։

 

Добавить комментарий