На улице

Я студент. Меня зовут Джемма . Я приехал из села Карби . А
это мой друг Иза . Он приехал из Аштарака . Я учусь в
колледже. Иза тоже учится в колледже .
Сейчас я и Иза  живём в городе Аштараке. Аштарак — это армянский город.

Он не очень большой, но зелёный и красивый. Я люблю
маленькие улицы, реку Аракс , центр и, конечно, наш колледж и дом  .
Я люблю ходить в кинотеатр “Дружба”. Кинотеатр находится
на проспекте Тараса Шевченко. Преподаватель рассказывал, что
Тарас Шевченко — это известный
украинский поэт. В центре есть
памятник Шевченко. Я и мои друзья
видели его. Это очень большой и
красивый монумент. Там всегда лежат
цветы.
Вот наша остановка. Мы ждём
троллейбус. Мы хотим возвращаться в домой.

Ես ուսանող եմ։ Իմ անունը Ջեմմա է։ Ես եկել եմ Կարբի գյուղից։ Իսկ սա իմ ընկերուհի Իզան է։ Նա եկել է Աշտարակից։ Ես սովորում եմ քոլեջում։ Իզան նույնպես սովորում է քոլեջում։ Հիմա ես ու Իզան ապրում ենք Աշտարակ քաղաքում։ Աշտարակը հայկական քաղաք է։ Այն այդքան մեծ չէ, այլ կանաչ ու գեղեցիկ է։ Ես սիրում եմ փոքր փողոցները, Արաքս գետը, կենտրոնն ու, իհարկե, մեր քոլեջն ու տունը։ Ես սիրում եմ գնալ ,,Ընկերություն,, կինոթատրոն։ Կինոթատրոնը գտնվում է Տարասա Շևչենկոյի պրոսպեկտում։ Դասախոսը պատմել է, որ Տարասա Շևչենկոն ուկրաինացի բանաստեղծ է։ Կենտրոնում Տարասա Շևչենկոյի արձանն է։ Ես ու իմ ընկերները տեսել ենք այն։ Այն շատ մեծ ու գեղեցիկ հուշարձան է։ Այնտեղ ծաղիկներ կան։ Սա մեր կանգառն է։ Մենք սպասում ենք տրոյլեբուսին։ Մենք ուզում ենք գնալ տուն:

 

Добавить комментарий